4:e advent // Julklappar

Nu är det söndagoch advent igen och jag har två dagar kvar i skolan... :)allt är avklarat förutom lite matte som jag ska ta hem under lovet. i fredags var jag hos peo, vi var och såg svinlängorna på bio igår, det var den enda bion som gick passande tid. Jag rekommenderar den inte! det var den mest deprimerande film jag sett på länge. Jag mådde dåligt efter. Att det alltid ska vara konstiga, deppiga, svenska fimer som får högst betyg av olika recensioner!



I torsdags handlade jag in de sista presenterna - har nu fixat till alla - ska bara göra leilas rockyroad godis till mina morbröder idag...och kanske köpa nåt till min stackars pojkvän som inte får någtra presenter alls. Jag gör ofta några av mina klappar själv - Det är ett smart presenttips!..om man inte har så bra budget vill säga. I år har jag gjort en akvarell åt mamma, ett halsband till mormor(hittade ett som jag gjorde förra året), och så ska jag göra julgodis oh slå in i en fin ask :) handlade lite till mig själv också - blonda slingor och en ny varm tunika med blingbling på axlarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0