lucia!

Jag saknar den tiden då lussa var ett faktum, först på dagis, lågstadiet, sedan i åttan och 9an. Nu är det musikarna på min skola som får lussa. Jag tittade inte på det i skolan imorse, inte på tv heller, Det är faktiskt min skolas (Södra Latins gymnasium) kammarkör som visas på nu ikväll och imorse på svt. Ska se det nu kl18 på 2an. Övervägde att lussa idag på kvällen men... jag tror jag skippar det! Mamma kom hem från wien idag, med hemligheter som jag inte får se..och massor med choklad! två ton olika chokladpraliner och österikiskt julpynt. Sitter och smakar supergod mozartkula -likör nu..hihi.

klottrade lucior på svenskalektionen.
jag fick två supersötacupcake-pynt i glas och en ask med mozartkulor från Wien.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0