My new room

Mitt nya rum! Blev klart för ett tag sedan. Förut var det ganska rörigt. Jag ville ha ett rum med  bra förvaring för alla mina saker. Och mycket yta för att för  måla, surfa, teckna och få plats med alla papper och material. Älskar min nya stora garderob där jag plats med alla mina kläder, så jag slipper ha dem utspridda som innan. Den har "smyckes-fack" som är praktiskt och snyggt. Så skönt med gardiner som inte är genomskinliga som dem innan, grannen mitt emot ser nämligen rakt in...inte så kul! det är egentligen jultyg från ikea som heter "snöa". På garderoben står hattaskar, det ser enkelt snyggt ut och de är praktiska! Blommiga Lampan är från loppis.

  



Sofia fixar:
Stolar har jag fyndat på loppis, båda för 70 kr. Dem är från 20 talet,. stolstynan var hemsk men jag bytte så jag bytte till det här blommiga vackra tyget jag fick från slöjden i nian, det är gamla gardiner egentligen. Den lilla vita hyllan med cupcakes i hittade jag i grovsoparna, den var blå men jag målade enkelt om den vit - jätteenkelt och snyggt! spegelen bredvid garderoben har jag också målat om.



Min rokoko samling. Älskar rokoko!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0