Önskelistan - 3 dar till julafton



Klapp - önskningar 2010! Jag hade svårt att komma på vad jag skulle önska i år, men sen har jag kommit på saker efterhand...t ex finns det otroligt mycket vill ha-snyggt på gina tricot. Mysiga varma tröjor och långärmade tröjor är något jag känner mig jättebekväm i. Håret blir så snyggt när det är lockat, ja har spikrakt  hår och det är jätteslitet sen sommaren, men när det är lockat ser det inte slitet ut, tvärtom. Pengar är alltid bra att ha, ..jag önskar mig inte så mycket dyrt eftersom jag tänker shoppa för halvapriset på mellandagsrea:) vill resa någonstans i sommar, därför har jag satt pengar först på önskelistan som ska sparas..(kommer förmodligen inte gå så bra)

Idag är sista dagen i skolan, sen har jag ledigt..såå underbart:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0