Tindrande jul


Jag är så barnslig. Gick upp 7.15 imorse för att se julkalendern, haha! (fast jag börjar 12.15 idag) hade en underbar tindrande barn.julkänsla i magen. Årets julkalendern verkar lovande, men dem var bättre när jag var liten. Och jag fick paketadventskalender av "hustomten"(min supergulliga mamma)och choklad kalender+ en gratis från ica!
       Kom hem vid sju idag, har varit å julshoppat med mamma eftert skolan, vi letade presenter till släkten, amelia jultidning och lite annat. Såg faktiskt inte så mycket i klädbutikrna som jag ville ha -annars brukar det vara så att jag ser massor av grejer jag önskar mig inför jul, Har ett i-lands problem, jag vet inte vad jag ska önska mig iår, känner liksom att jag är nöjd med det´jag har. men jag börjar smått komma på saker...(: gu va kallt det var idag, men har faktiskt inte frusit alls, vilket är bra, efetrsom jag nästan alltid annars gör det. 

Har inte kollat tv på flera dagar pga plugget, men idag tänker jag inte plugga utan nu kolla "Family guy" och filmen "vicki christina barcelona" senare! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0