God Jul

Julafton! Det blev verkligen en annourlunda julaftonsmorgon i år. Pojkvännen(älskar dig!♥) sov här inatt, till idag, han åkte nyss hem för att fira med sin familj. Julafton brukade vara något stort för mig, vi pyntar i massor, bakar julgodis som vi alltid har gjort... men i år kändes det annorlunda. kände inte för att pynta eller så speciellt mycket. Jag gick upp vid 9 och kollade julstrumpan, fick godis, got-to-be-hårspray och neonfärgade underkläder. i adventskalendern fick jag guldnagellack och blommiga tights:)  i dag har jag lockat håret, och har på mig enkla kläder, en röd tröja och jeans... kände inte för klänning i år. Snart ska vi åka till släktingar i farsta och kolla på kalle anka... God jul! :)♥

Först: julgranen, sen är det bilder från mitt rum.. tog inte fram så mycket pynt som jag gör i vanliga fall.


Kommentarer
Postat av: Starlene

God Jul! :)

2010-12-24 @ 20:41:36
URL: http://starlene.deviantart.com
Postat av: Sofia

god jul! :D

2010-12-25 @ 18:41:34
URL: http://sockerfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0