Juldan'



Mamma har precis blekt slingor i håret på mig, det blev jättesnyggt resultat! slingorna kostade ca 60 kr, typ 900 kr billigare än hos frisören! hann inte före jul, men det blir snyggt till nyår:D  Idag har jag inte gjort någonting , ätit julgodis. :S(ska försöka jogga imorn känner att jag behöver det) Julafton är redan över!): men det är ju fortfarande jul. Firade jul hos mammas bror, hans fru är ett psykfall, så min julafton hade varit bättre om hon inte varit med... annars var allt bra,. I julklapp fick ja pengar, en mycket smart grej att önska sig:) över 2000 kr blev det! En locktång som jag ska testa imorn för då kommer släkten hit, ett skärp, snygg rosa tröja och flera smågrejer... önskade mig inget dyrt i år därför fick jag många små presenter..när det bara var 5 paket kvar var alla till mig:O gud vad man äter onyttigt på julen.. svensk tradionell julmat är fet eftersom man egentligen ska fasta lågt innan jul som man gjorde förr..nu fastar man varken plus att man äter julgodis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0