Loppis = Budgetshopping !



Dagens loppisfynd! Summa: ca 180 kronor.  Den svarta jackan är dock min nya från HM och kostade bara den 699 :O Bilden är tyvärr inte så bra, köpte ett sötvattens-pärle halsband som inte är med i bilden. 

Jag råder alla unga människor med ont om pengar att shoppa på loppis hädanefter! Jag är lite loppisgalen. Har gått sen jag var liten,   så jag e van..prutar på allt haha. Man vet aldrig vad man hittar! Det vär bara det att man kan hitta saker man ändå skulle köpa, fast till mycket, mycket lägre pris.  Jag har liksom köpt mig så det räcker till en ny garderob idag. jag var ute efter en dunjacka, men hittade en lite tunnare variant. Det har börjat bli så kallt ute nu, idag var det minusgrader. Hittade en nitväska och stickad tröja som jag är väldigt glad för. Stickade tröjan och skjortan syns inte så bra, det är stora storlekar eftersom jag älskar oversize-tröjor, man är så bekväm i dem:) Jeansen, som kostade 20 kr, satt som smäck ;P Så dem där 1000 kronorna jag fick av pappa har jag verkligen handlat mycket för. Var på loppisen me Denice, efter mötte jag upp jenny åkte jag hem till josse som bor ganska nära mig, vi fixade hennes dreads(blev mycket fint) och åt våfflor med chokladsås. 
Nu ska jag kolla Beck, chaoo!


Kommentarer
Postat av: LISOU

jag håller med dig, :)

2010-11-07 @ 21:36:36
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: Cajsa

ett superbra ställe att hålla koll på bloggar! :D följer inte så många så det skulle vara kul att hitta lite fler som man kunde kolla in på när skolan inte tar upp allt för mycket tid för en.. :P

2010-11-07 @ 21:57:04
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: anapanda

har lagt ut en ny videotävling på bloggen som går ut på att du ska - som i förra videotävlingen - lista ut vilken låt det är som jag spelar på piano. så kika in om du har lust och se om du vet vilken låt det är :)

2010-11-08 @ 13:07:28
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: Anonym

2010-11-08 @ 19:19:04
Postat av: hes

Superbra blogg, gå in på våran och ställ en fråga i våran frågestund!



www.miniboobies.blogg.se

2010-11-08 @ 19:19:17
Postat av: Sofia

hes: tack! :)

2010-11-08 @ 20:45:44
URL: http://sockerfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0