..

Guu va tiden går fort. Igår efter skolan åkte jag till Peo... gud va jag älskar honom!!♥♥ matteprovet gick ganska bra, det var värt allt slit. vg hoppas jag på. Nästa vecka är det första advent.! har redan ätit pepparkakor, och såg att dem börjar sälja lussebullar, det är ju bara så gott! ..julkänsla!
Jag har spanat länge efter en snygg dunjacka, nu vet precis vilken jag vill ha nu. en svart från bikbok. Men bara för att marcella (moderedaktören i metro skrev att ho skulle köpa en sån  dunjcka så finns det nu inga kvar, bara L storlekar. Bikbok på götgatan hade 50% allt i butiken idag, men såklart fanns det ingen svart dunis i min storlek ): Om 8 dar får man studiebidraget igen och då kommer ja ha råd me en dunjacka, fast jag måste hitta en jag vill ha först!



Kommentarer
Postat av: Sandra & Johanna

(sv) Ja, hon är jätte bra!



Jätte fin header :)



Kramar

2010-11-19 @ 18:13:38
URL: http://hheartshapedglasses.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh tack! :)

2010-11-22 @ 20:01:32
URL: http://sockerfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0