Helgen


Harry potter och Peo.

hej sötisar!. ..Harry potter som jag såg i torsdags var så bra! Jag tror harry potter har så många fans för man har växt upp med den. När man var liten kom första filmen ut, sen har de bara blivit mörkare och mörkare. Man känner igen sig i Hp+ att den innehåller både romantik, spänning, äventyr, skräck och fantasy. I jul ska jag lätt läsa om böckerna, och snart börja göra HP-bilder som jag gjorde mycket förut - var helt galen i böckerna förut, brukade rita fan-art, haha. I fredags var jag serivitör med några kompisar  för att samla in pengar till klasskassan- det ar en förening som består av gamla elever och lärare som satt i vår skolmatsal som vi serverade. Det kändes konstigt att vara i skolan sån sent, vi var där mellan 17 - 23!! vi fick tillaga för- huvud- och efterrätt och lägga upp, sen städa undan och duka av...och smaka på allt! så jag mådde illa efter. Vår lärare som hade sagt högst till klockan 21.. Efter åkte ja till peo's brors lägenhet vid St eriksplan. Ibland blir det inte som man tänkt sig, så jag var där vid 12 Vi gick till BK kl2 på natten för peo had inte ätit någon middag. det var jättemysigt, för det snöade. Jag vill bo i stan! när man är ung är det perfekt, nära till allt..(: Peo köpte lussenbullar på torsdagen som jag åt i fredags, och till frukost idag. Idag kom jag hem, mamma hade vart på Ikea som jag egentligen skulle följt me på, men det blev inte så.

Guu jag skriver alltid så mycket måste sluta me det! :O
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0