Höstlov

Senaste dagarna kortfattat: i måndags kom peo hit kl 00.00 på natten, jag gick upp och lagade en hamburgare åt honom, för jag ä så snäll. På tisdagkvällen så åkte vi in till stan och jag gick och såg "the social network" med kompisar. Den var bra och intressant.. Gud åt bara naturgodis och youghurt den dagen. Igår åt jag däremot bara ordentlig mat eftersom det är vad ens kropp behöver. Igår testjobbade jag nämligen på ett jättemysigt konditori här i åkersberga! det gick bra, tror att jag kommer att få jobb där. man får äta vad man vill ur sorimentet, bakelser, lkondisbitar eller varm mat ;P  sen åkte jag och mötte Denice, vi åkte till täby centrum. kände mig jätteosocial eftersom jag varit så himla social på jobbet(det är ett socialt jobb) sen på kvällen kom madde hem till mig och sov över till idag. Idag hade jag planerat att jogga, göra matte och städa. har bara städat hittills. Det blev ingen joggning, fast jag försöker jogga en gång i veckan, känner hur kroppen blir fastare och hur konditionen förbättras! jag gick ner till centrum med madde istället, det tar ca 30 min.  Jag håller på att ändra designen på min blogg, gjorde snabbt om headern där uppe, men en finare kommer sen! ush har mycket plugg att göra som jag inte gjort ännu... snart ska pappa hämta mig och vi ska åka iväg till släkten som bor i Husby... Får ta med mig något plugg annars blir det väl panik!


Kommentarer
Postat av: madde

Du skulle bli en söt liten servetris :P Hoppas du får jobbet!! <3

2010-11-04 @ 20:25:10
Postat av: Sofia

sötis! hoppas jag me så att vi kan å och shoppa ;) ..och åka till mallis kanske ;P

2010-11-05 @ 11:01:57
URL: http://sockerfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0