Julbaka

Vad otroligt fort julen kom iår, känner att mitt liv bara rusar förbi:O.. Imorgon är det första december! Det är så fint vintrigt ute nu, fast så kaLLT. Det kmr vara runt -20 grader(!) imorn. 

Jag känner mig så ledsen, är superstressad. Idag satt jag mellan 17-20 o gjorde matte. Mår inge bra alls.. orkar inte må så längre, såfort jag tror jag mår bra mår blir det alltid att jag mår dåligt igen. Jag har långa listor på saker jag vill, ska och måste göra, jag får mycket kreativa ideer hela tiden vilket är väldigt jobbigt eftersom jag inte hinner uppfylla någon. Aldrig. på loven är jag trött på skolan och vill vila o träffa kompisar under skoltiden måste jag plugga, men så tänker jag väldigt negativt också. känns som jag måste skriva ungefär allt som jag tänker på på den här bloggen, var nära på att stänga ner den.(tvångstankar?) I helgen var jag superstressad fast jag bara va hemma med Peo. 
      Imorgon ska jag o mamma julshoppa efter skolan.. som vi gör varje år. Börjar 12.15 och har bara en bild-lektion. Ska kolla julkalendern på kvällen tror jag, eller så kanske barnsliga jag vaknar 7.15 för at se den påå morgonen;P jag har inte en enda kalender i år,.. jag hoppas på att få packetadvendskalender  i år också:D det får jag se imorn!





Äntligen har jag hittat min vinterjacka för halva priset på carlings! Jag känner mig riktigt bekväm i den.(: Bakade lussebullar o pepparkor me Peo i helgen, här slickar han på en kamel-pepparkaka, hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0