Måndag

Bilder från halloweenfest!


Sofia - Gaga och josefine hängd tjej-.här har jag snott kalles punkjacka, den ser ut som den lady gaga har!(:




80-tals Madde!

Elvira med en trueblood flaska! Passande ögonen blev röda av blixten - det ser ut som linser!

Efter att ha varit hos min kusin i lördags åkte jag och madde och träffade min kille, vi skulle på hans hockeyklubb-fest. det var sådär, och det blev lite tokigt så maddes föäldrar kom och hämtade henne, och hon sov inte alls över hos peo med mig som det var tänkt. Igår gjorde jag typ..ingenting. var me peo, åt godis. Jag är sockerberoende, och äter inte så mycket mat... inte bra! Idag var jag tvungen att vakna vid 9 för att åka till min tandreglerare, jag åkte från peo fast jag egentligen inte behövde åka hem, borde åkt tillbaks efetr tandregleraren! så nu känner jag mig dum, liksom lite rastlös, fast det finns massor av saker jag kan och skulle vilja fixa - teckna te.x. men när jag har tid har jag alldrig lust, ochsen stressar det mig att jag aldrig får gjort det jag vill...så dumt.  Idag känner jag mig lite deprimerad, fast det är fint väder...har lite att plugga det här lovet, och mina betyg har bara sjunkit sen 2an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0