Mördarprov

Imorgon är det matte-C prov! Jag har varit jätteduktig som har suttit varje dag senaste veckan och pluggat... har t.o.m tränat på tal på nätet, och släpat me matteboken till Peo.(som förresten gjorde mål i Hockeyn igår;-*) Känner mig någorlunda säker nu. Söta mamma kom hem med sockerfria godbitar, eftersom om man gör matte och tuggar på nåt går det bättre:)Har tuggat 5 tuggumin idag, och käkat läckerol-inte bra..det är ett farligt ämne i, aspartam, som är sötningsmedlet. Som det stod i metro"..är du en sån som tuggar tuggummi istället för att småäta? -sluta"! det är precis vad jag gör, fast ja kan inte sluta... men så är jag hypokondriker också. Det är svårt med något när man inte är intresserad. Men det är bara att köra på! nu är jag i skol-stadiet i livet och jag tänker inte göra om någon kurs på komvux senare i livet..Idag slutade jag 3 och då började solen gå ner. Det är jättefint i stan då. det slog mig att det är på götgatan dem spelat in amerikanska "män som hatar kvinnor" på götgatan. Jag går liksom på götgatan varje dag, till skolan och hem. Förresten såg nån ung&bortskämd i måndags!? Herregud väx upp! Fast det är ju föräldrarnas fel egentligen. Olga, som åkte ut, har en mamma som vill att hon ska vara en liten flicka fortfarande så hon kan ta hand om henne.


Den rosa läckerol är granatäpple med riktiga jordgubbsbitar i, rekommenderad!

Åh vad skönt imorn har jag sovmorgon till 12.15 sen en bildlektion(Vi skulpterar av varanndras porträtt just nu, skitsvårt!) jag kunde ju faktiskt åkt till Peo idag, det passar på tis eftersom jag börjar så sent på imorgon...men jag var tvungen att pluggahh): Efter lektionen imorn har vi en jäkla håltimme och provet börjar 14.30, det är inte bra att det är på eftermiddagen då man  är trött..har en massa grejer att komma ihåg tills imorn, vattenflaska, frukt och annat-ska sova tidigt ida, o länge imorn, härligt:) 

Kommentarer
Postat av: madde

Lycka till på provet! Det låter bra att du laddar med massa sömn! Sov gott ;D

2010-11-16 @ 22:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0