Nya brillor och bordskämda barn

Imorse var det -10 grader, så jag hade min nya svarta jacka, som jag tyvärr kände mig ganska obekväm i. Imorgon ska det snöa hela dagen och blåsa...jag ska nog ha min gigantiska blå dunjacka. Idag hämtade jag mina nya guldfärgade glasögon (Lägger in en bild imorgon) På senaste tiden har jag fått så mycket av mamma: En ny stor garderob, nya glasögon och linser för ett halvår, sammanlagt kostar allt över 5000 kr. Mamma har skjutsat så jag sluppit vänta på bussen länge mm, Av pappa har jag fått 1000 kr också. Jag är verkligen glad för det jag fått och har världens bästa mamma!♥ Känner mig bordskämd, jag bor ensam med mamma och har vuxit upp som ensambarn..(har en 1 år gammal halvsyster på pappas sida) Sammanträffande nog ska de ikväll visa ett program om bordskämda unga människor på svt .Dem ungdomarna kan knappast klara sig själva, haha. ..
   har känt, sedan jag fyllde 17, att jag börjat gå in mer i vuxenlivet. Jag är sällan hemma, och gör saker jag inte gjort förut..,jag pluggar ganska mycket för jag tänker bli något sen. Går bild och form och vissa tycker det är en oseriös linje, men man utbildar sig faktiskt til att jobba med bild. Tips: Ung och bortskämt - kl 20 på svt.


Kommentarer
Postat av: Elina;]<3 (Humle)

haha :) skönt att det inte bara är jag som "gråter lätt" ;D nån annan lite 'annorlunda' film du gråter till?

2010-11-09 @ 15:29:33
URL: http://crazymufffin.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan¨



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-11-09 @ 15:59:27
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0