Ska ha på julafton!



Ja, nu är det så att det finns fantastiskt med vackra, puderrosa, glittriga och spetskantiga klänningar på HM som jag spanat in. Även jättehäftiga andra plagg. Men pågrund av min budget så ska jag inte inhandla någon ny klänning. Jag får vänta med att köpa det, har börjat tänka på att jag har riktigt fina klänningar redan. Den här är inköpt på en second hand någonstans i småland(mellan västervik och oskarsham) i somras och den är förmodigen från början av 90 talet. Det är facsinerande hur allt modet går igen! För såna här spets-armar har ju varit inne ett tag nu, så den är alltså modern igen. Har bestämt mig för att ha denna på julafton...eller så blir det en enkel klädsel - som också är snyggt röd topp och kjol, har inte riktigt bestämt mig! denna kanske är lite mer party-nyårs klänning. haha, började tänka på julafton-kläder redan i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0