Sofia fixar stilen


Till vänster Gina tricot modell med outfit, till höger jag. Det roliga är att jag redan hade allt innan jag såg reklamen..kjolen och rosetten har jag ärvt från mamma, (från 80-talet) tröjan har jag köpt på lindex för ett år sen.



Jag har typ det mesta i min garderob redan...en hel del kläder:) mycket av det som ser i butikerna och som är mode kan man kompinera ihop själv! halsduk från Loppis.

haha, detta inlägg ett är utkast från september, men det var inte förrens igår jag fixade bilderna på mig:) Glöm inte att se på ung&bortskämd ikväll;P


Kommentarer
Postat av: Emelie Örtegren

Förlåt för sent svar!

Men JA jag håller med, helt fantastiska kläder i Gossip girl. Man får verkligen en dos inspo om jag säger så! :)

2010-11-23 @ 20:21:02
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: aha ok det ska jag lätt önska mig i julklapp då!:)

2010-11-23 @ 21:07:25
Postat av: Anonym

FY! Tycker det programmet bara är pinsamt. :P

2010-11-29 @ 19:22:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0