brrr!

Jag kom precis hem, gud va kallt! Smart av mig att ha skinnjacka idag. Det är frost ute och -3 grader. och fullmåne, mysigt! har varit och beställlt nya glasögon från smarteyes i stan... mamma är så snäll som betalar dem OCH en ny beställning linser. Dem är såå snygga, guldbågar, i pilot-liknande model, jag behöver verkligen ett par som jag känner mig snygg i..inte som mina gamla. Mina gamla är också frå smarteyes och vita i pilotstil.. Jag har börjat få en del sak-cravings igen... tillexempel vill jag ha en svart, enkel, dunjacka som går lite in i midjan, ett par varma, snygga kängor och en rosa halsduk, såndär som sitter ihop. När jag får mitt studiebidrag(det är faktiskt första gången jag få hela) ska jag shoppa! Å mamma har lovar mig en ny jacka. ;) fast jag har nog jack- och skomani, har redan en hel del jackor och skor och har också nyligen sorterat ut och slängt massor. När jag köper t ex en ny jacka känns det alltid som"den här ska jag länge och va nöjd med", fast det blir alltid att jag känner mig obekväm i den efter ett tag eller tröttnar., har faktiskt redan en jättefin rosa halsduk också!

Jag har liksom redan massor av snygga jackor.. denna tillexempel!
 
Hallooween-feelings! Ikväll är det fullmoon :)
(Gjorde denna supersnabbt på en bildlektion förra året )

Ursäkta att inlägget innan är publicerat 5 min innan det här, men jag kände att jag hade lust att skriva om det som hände i förra veckan och i börja av den här just nu!
Puss!..Imorgon är det FREDAG ;P

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Ja jag flyttar till USA 20:e november och gifter mig med min amerikanska fästman =)

2010-10-21 @ 22:42:11
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0