Godmorgon! ...eller natt?

Sitter här och äter frukost kl 20 över 6 på morgonen! Är så trött, det är mörkt som i december!  Igår mådde jag verkligen skit men sedan kom älsklingen hit helt oförberett. han åste åka hela vägen från stan till åkersberga med tåg och buss vilket tar...ett tag, 1-2 timmar. Var osäker på vart han var eftersom han inte hade en fungerande telefon! Men man kan tydligen ringa från sin ipod... så å blev jag glad. Vi åt naturgodis och tittade på true blood seasong 3. Men det värsta är att idag går jag upp klockan 6, eftersom jag börjar 8.10 med gympa ( D: ) så nu måste stackarn ligga kvar i min säng helt själv, och sedan åka hem hela vägen från åkersberga igen, jag kommer inte hem ikväll, ska till bästisen madde vilket redan var bestämt :S

Jag har de konstigaste låtar på hjärnan när jag vaknar upp på morgonen ... det kan vara las ketchup - låten från början av 2000 talet som alla 93:or lyssnade på som små... eller en jul-låt! idag var det: nu har vi jul, här i vårt hus... längtar innerst inne kanske till julen så pass mycket!
nu är det nart jul endå, men först halloween ;) undrar om skinnjacka är förkallt idag...? tänker ha det endå, och kjol :O                     

     Den här fick jag av älsklingen som använde mitt wacom table (ritbräda till photoshop) puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0