Halloween



Ojoj vilken lyckat halloweenparteyy! bilder kommer senare:D Idag är jag lite groggy, är hos Signe nu där festen var, sov över. Somnade 5 igår! det var bra. Brukar däcka  några timmar före andra annars. Alla som sov här har åkt hem nu, förutom josefin och jag. Peo och han kompis åkte för 1,5 timme sen. Jag ska inte åka härifrån förrens klockan 3 då min mamma hämtar mig... jag ska på släktkalas i farsta! sen ska jag faktiskt på ännu en fest..Peo's hockeylag har nåt och man skulle tydligen bjuda flickvänner och så många tjejer så möjligt, haha. Ska ta med mig Madde. 3 fester på 2 dagar! men varför inte? Bilden är klotter från en superlång tåkig engelska lektion. den är absolut inte klar, orkade inte! Klottrar på alla mina skolböcker, även dem man inte får klottra i...:S jag brukar inte skanna skolklotter, men jag kanske borde skanna allt jag klottrar, för jag tecknar hemma så sällan nuförtiden! Förut gjorde jag det alltid, men nu har jag så mycket utanför skolan.♥ Men Nu är det höstlov!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0