Hej igen samma kväll!

Kände att jag måste skriva igen; för att jag har världens bästa mamma! Det känns som jag alltid har saker att ta itu med, t. ex linskontroll(har linser), tandregleraren, eller så kanske jag har ett ärende hos läkaren eller på ungdomsmottagningen...går också till kurator. så ofta blr det någonting i veckan, och det känns som bara jag har det och inte får tid över till annat. detta stressar upp mig en hel del, borde lära mig att det alltid kommer komma upp samma problem! nyss fick jag problem med vänster-lins igen, den har skavt på ögat sedan jag öppnade den. Fick t.o.m ha glasögon när vi nollade ettorna!:( idag försökte jag ha på mig linserna ändå men fick extremt ont i huvudet. Och jag hatar att ha glasögon, så jag fick panik och mådde jättedåligt eftersom det alltid ska vara något problem. Men då skjutsade mamma mig ner till åkersberga centrum nu på kvällen, och fixade en ny vänsterlins till mig en kvart innan optikern stängde! Plus att hon beställde nya för över 1150kr bara för ett halvår! Jagär en väldigt bortskämt flicka har jag insett senaste åren,haha,.. om jag vill ha något nytt brukar mamma köpa det, nya skor eller ny jacka, nödvändiga saker mest.

Nya Åkersberga centrum ska förresten öppna för åkersbergabor på onsdag, med en tävling då man ska leta efter presentkort i butikerna. nya centrum är jättestort och hypermodernt, det passar liksom inte in här i åkersberga.  Ska gå, kanske tvinga me peo om han orkar komma imorgon:) ska lägga mig vid nio idag, är faktiskt så trött!

puss!

Kommentarer
Postat av: jennyyy

Sover du:P Hihi och fick du nått presentkort? PUSS

2010-10-20 @ 20:13:08
Postat av: jennyyy

Sover du:P Hihi och fick du nått presentkort? PUSS

2010-10-20 @ 20:13:53
Postat av: Sofia

haha, nä inte än! fick inget presentkort, men däremot massor av goda smakprov ;P e me i nån lotteritävling oxå

pussen!

2010-10-20 @ 21:53:35
URL: http://sockerfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0