hej pussisar!


Hur var eran helg? I fredags snöade det och det kändes som december! mys! tog faktiskt foto på snön.) Jag spenderade hela helgen hos peo...kollade jag på min första hockeymatch live i närmare två timmar... peo var så duktig<3 fast...hahah det slutade 0-43 till hans lag. men han var inte sur som jag trodde, eftersom laget de mötte tränar mycket mer på is än de. sov hos peo igår till idag, stackarn, jag som var på pms-humör igår, jag blev helt utom mej för att jag missade den buss jag skulle åka med hem och började grina när jag gick tillbaks hem till honom, men sen bestämde jag mig för att sova där och då blev allt bra! :)Jag har ätit SOCKER i helgen... jag tro jag har en speciell mage för sånt som är sött. Har käkat godis, chips och kakor! jag måste verkligen sluta:S så jag borde verkligen jogga idag, men jag orkar bara inte! jag lovar mig själv dyrt och heligt att jag gör det imorn istället. Förut åt jag alldrig sött på vardagar heller vilket jag gör nu. jag har växt upp med i tron på att jag har diabetes, vilket jag inte har, blev friskförklarad förra året. På vägen hem från skolan kan jag bli så där störthungig och bara kasta i mig mat när jag är hemma, vlket inte är bra! det är inte bara att småäta. Frukt eller någon drika är bra att ha i väskan när man har långa dagar som jag.

Nu ska jag dricka kaffe med vispad mjölk och göra omöjlig matte C,...Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0