Godkväll ! :)♥

Hur kan det vara söndagkväll igen? tiden går otroigt fort, speciellt helgerna! Märker ni också att det blir mörkare snabbare? Idag har jag varit jätteduktig och joggat. Joggade och lyssnade på Britney Spears låtar, dem får jag aldrig nog av, det är 90tals nostalagi för mig! haha, sist när jag joggade lyssnade jag bara på mina AC/DC låtar, har dem flesta på mp3:n...så ni förstår att min musiksmak varierar! Jag är inte van vid att jogga, men jag ska försöka börja göra det minst 2 gånger i veckan... Håller på att möblera om på mitt rum som just nu är kaos. Jag har i miljard saker. och en miljard av allt. teckningar som alla är mellan 4 - 1 år gamla skisser på. och smycken., jag tillverkar smycken och har flera lådor med massor av gamla halsband och pärlor. Sedan har jag massor av skit i minalådor! haha eller, skitsaker, som man lika gärna kan kasta bort men inte vill eftersom man kanske har fått det av någon eller så. Det kommer att ta tid att få ordning på allt, ska få mammas vita skrivbord med lådor också. Det kommer att dröja ett tag, men det kommer bli så snyggt! (: 
...Hit me baby one more time!


Igår var jag på släktkalas!

Jag köpte den där blommiga klänningen från bikbok som jag så gäärna ville ha! Matchade med skor i 40-tals modell. 


Söta mormor som fyllde år fick en målning av mig som jag ska skanna och lägga upp senare! 





Det blev mycket av det goda!  ..igen! :O





Vi åkte till en resturan vid halv 6 tiden. Utanför resturangen vid solbrännan (som är en strand) den låg vid vattnet. Det var jättefint! Vi bjöds först på förätt: kantarellsoppa med toast, vilket var otroligt gott! sedan lammkött med någon supergod sås, och till det chevre och rödbetor. Mmm vad gott det var!
Vissa ur släkten drack rosévin, vilket tydligen blivigt populärt igen efter att ha varit något som man gärna inte drack efter 70 talet, menade vissa ur min släkt, haha. Jag fick smaka detta rosevin... Som smakade smultron och jordgubbar! Ska ha detta när jag fyller 18 i mars! därför fotade jag det...


Kommentarer
Postat av: madde

Fin du e sofia! Låter som att det va mysigt på släktkalaset :P

2010-10-03 @ 22:56:10
Postat av: S

det var mysigt! :)

2010-10-04 @ 12:06:17
Postat av: MADDES

Hoppas du får en fin start på veckan!



Var gärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna ett presentkort värde 300kr!



Kram

2010-10-04 @ 13:40:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0