Idag är det lördag! tjohoo.

Och jag ska på släktkalas!... vaknade tidigt för att vara jag, men jag som somnade vid 00.00 igår vilket är ganska tidigt också! men jag är alltid helt körd efter skolveckan! Är nästan klar med presenterna ... en Alice i underlandet illustration til mormor, en Höst-bild till morbror, lägger upp sedan! ;) puh borde gjort klart dem tidigare!
uh-uh, nu blir det ännu mera sött idag. from förr förra lördagen har det blivigt en vimmel av tårtor och godis ... för halva släkten fyller år i oktober och jag har har haft ett specielölt sug efter naturgodis dem senaste två veckorna! :O Jag känner att tiden går för fort... var det inte nyss helg? imorgon är det dessutom söndag! Herregud! I mina senaste bildmappar finns säkert 500 bilde! har börjat ta bilder varje dag, det är jättekul att ta med sig den, man vet aldrig vad som kan tänka sig fotograferas...

Fika på naturgodis! Sofia hade kul när hon fikade i fredags... ja så här ser jag och jenny ut! hahaha.




tårta...


Mer tårta...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Mums, vad gott! :D

2010-10-02 @ 10:38:42
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: JennyPenny

Hihi vi är så snygga;D Det var kul i fredags! Fast jag blev asmätt..;) Och du! Vi måste göra smycken och fota nån dag!:D

Jag gillar din blogg sofia!

2010-10-03 @ 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0