Julkänsla och stöldgods...

Igår var jag på IKEA i barkaby, och köpte den sista inredningen till min garderob! och nytt tyg till gardiner med stjärnor på som heter "snöa stjärna" (Egentligen jultyg, men jaja!) mys! Inredningen till garderoben var smyckeslådor och vanliga lådor samt 2 st hyllor. Åkte kommunalt till ikea från Madde som bor i tyresö eftersom jag sov över från fredagen. vi kom inte hem förrens vid 12, me vi hade speleat in idol på hennes tv så vi satt och såg på det mitt i natten, åh jay sjöng billy idol!! Ja iallfall, att vara på ikea är faktiskt kul! de har redan börjat med julpynt på IKEA och det var å mysigt! Kände julkänsla hela dan. Julkänslan förstärktes av en satsumas jag åt när jag kom hem som luktar barndomsjul. Sedan åkte jag och mamma till rusta, bredvid ikea ligger barkaby outlet  Mamma köpte en  resväsa. Och i den väska låg det stöldgods! ja, det märkte vi efter vi hade köpt den! någon tattare hade stulit kläder från outleten som låg i väskan. Allt var nytt, och det var snygga saker! gud, mamma kanske spenderade 2000 kronor igår på ikea och rusta igår. jag fyndade även dessa stjärn -örhengen på rusta! tips, dem har fina smycken där, och billiga!Det var så vackert väder ute är vi åkte hem från ikea. jag tror att oktober är den vackraste månaden, när det är fint väder., bladen var gyllende och himlen rosa. Kunde tyvärr inte ta bild, dumma jag glömde kameran i fredags.

Stöldgodset var fina kläder från outleten! :O toppen kan man även ha som tubkjol...


När jag kom hem satt jag och monterade in all inredning själv,  e lite envis av mig men jag skulle få det gjort! Så idag är den klar och fylld av smycken och kläder! gud vad mycket jag har. :) är så nöjd med min dröm-garderob, den är rymlig och lite marie antoinette-style...bild kommer senare. låg och pratade i telefon med peo till mitt i natten.
 

Jag samlar på häftiga julkulor. Fyndade dessa på rusta! titta på dem!! dem hade många läckra men jag valde det finaste. det fanns bl a en jul-kula som föreställde en rosa laptop som såg ut precis som min! jag har julkulorna i ett granris på mitt rum under julen, ni ska få se i december ;) längtar, nån annan som gör?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0