morning' !


Sofia's höstoutfit :)

Sitter här å äter havregrynsgröt med kanel o russin...mm! okej det var inte så gott, äppelmos är godare. lyssnar på keisha - take it off på spotify. Har verkligen sovit ut inatt, sov i peo's brors lägenhet i måndags, men det blev inte så mycket att vi sov, så igår va jag skittrött! Inte bra. Och idag är det sovmorgonon till kl 12.15 som jag aldrig får nån användning av, idag ska jag vara hos min kurator 8.30! har alltid nåt ärende påonsdag sovmorgonen...var jätteduktig igår och gjorde matte direkt... Har börjat stressa upp mej för skolan igen, fast vi bildare har världens skönaste schema...D:

Puss!


Kommentarer
Postat av: madde

Snygg tjej!! Vilka fina kläder, älskar skorna <3

2010-10-16 @ 21:07:15
Postat av: Sofia

tack maddisen:-* ses imorn

2010-10-17 @ 21:00:55
URL: http://sockerfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0