Redan torsdag igen?

Godmorgon! Den här veckan har vi ingen Sam alls, så vi har sovmorgon, men som vanligt vaknade jag tidigt, (7.30) bara för det! har gjort matte i en timme, och nu e jag på datorn lite, ska inte gå förrän 10.30... Igår var en så onödig, konstig dag! jag var hemma... jag tänkte att jag skulle ta ett tåg som går 12.25 in till stan, men jag börjar 12.15! hur tänkte jag då? det tar en timme til skolan för mig så det var ingen idé, jag åkte hem istället! jag blandade ihop tiderna...Sedan var jag ute o joggade igår:) cyklade och mötte mamma för att handla, men sedan orkade jag inte cykla hem cykeln, så nu står den vid ica 2 km härifrån, det var dumt, eftersom jag behöver den nu på morgonen,.. sista bussen in till stan går nämligen därifrån jag cyklade till igår,´(vid ica) så nu måste jag gå dit vilket tar längre tid:( måste börja göra mig odning nu, eftersom jag är så trög på morgonen.



Idag ska ja ha skinnisen på mig för det ser ut som det blir jättefint väder (:
chaoo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0