♦♦ tisdag oh härliga tisdag ♦♦

kom precis hem från kuratorn, fick skjuts av mamsen :) Igår måndag var jag hos Peo. sov över där tills idag...  Vi bakade bullar igårkväll eftersom vi i min klass ska samla in pengar till klasskassan genom att baka fikabröd. önskar att jag hade haft kameran med så jag kunde fotografera bullbaket, haha det är inte alltid så lätt ...Det var det ju kanelbullens dag också ! :P Men blä jag åt säkert 3 st igår och har ätit 3 stycken idag me! Det var lite jobbigt att gå upp imorse och åka från peo som bor if själby som det heter (ligger i järfälla) med buss och sedan med pendel in till södra station där min skola ligger! eftersom den jäkla bussen gick 5 minuter innan den skulle åkte jag till jakobsberg med en senare buss och kom 10 minuter försent till ett diagnosiskt test i matte,...som iförsig gick ganska bra:) men har varit dötrött hela dan, somnade nästan på engelskan! :O dagarna är så långa för mig, men åh , imorn har jag ledigt!

Andra delen av mitt mönster som är skolarbete: Gjord i art nouveau stil.



En gammal bild,  som heter "Rosalie"...förmodligen twilight fanart från förra året som jag passade på att göra klart när jag endå arbetade med mitt mönster ... (gillar inte twilight längre dock, nu är det true blood som gäller;P)






Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

gud vad duktig du är!!

2010-10-05 @ 19:12:46
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Jannice

Jättefina bilder!

2010-10-10 @ 19:50:35
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0