Varma Cravings!♥




Nu när det har börjat bli kallt så har jag fått ett nytt shoppingsug. En svart dunjacka i boomerang modell, en rosa "snodd-halsduk" och nitkängor är mitt begär just nu. Fast jag har redan väldigt många fina jackor, skor och halsdukar. sorterade precis ut en hel del skor som jag slängde. Min enda riktigt varma är en jättestor blå, så jag har ju faktiskt en varm jacka. imorgon tänker jag köpa dem där kängorna :) om de finns kvar någonstans vill säga... och så ska ja leta efter guldigt mac-nagellack, vill ha metallic guld, som lady gagas naglar i "just dance", så himla snyggt! Igår fick jag studiebidraget, men mina pengar kommer att ta slut direkt för jag är skyldig folk pengar och jag ska köpa skor för 500 imorgon... sen ska jag också ha halloweenfest och då ska ja lägga pengar på snacks, utklädnad och dricka. Jag skriver alltid upp allt jag köper för jag är ett kontrollfreak och de mesta av pengarna går faktiskt åt på mat...haha,cheeseburgare och fika!
Hejdå nu ska jag jogga fast jag verkligen inte orkar!

Kommentarer
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-27 @ 09:13:35
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0