vilken jävla dag!

Sov 12 timmar inatt,, så skönt att vara utvilad! igår fixade jag på mitt rum hela dan och gjorde matte. att göra om ett rum tar verkligen tid, alla ens grejer ska få en plats! Och slutade 16.10 idag så det var en lång dag. väntade på pojkvän vid centralen men han dök inte upp och han har inte en fungerande telefon heller så jag blev småått galen efter en halvtimme och åkte mot åkersberga centrum, där jag hämtade mitt första id kort. jag var fn inte i kersberga förrens vid halv 7 tiden, och var hemma vid sju för att jag fick skjuts av mamsen hem, och jag var störthungrig eftersom jag inte ätit sedan 11.00 på skollunchen idag. I min familj är vi inte så duktiga på att laga mat. fast jag lagade faktiskt fiskpinnar och ris igår vilket var jättegott med hamburgarsås. så idag blev det ris med köttbullar! :) nu kom visst peo hit måste gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0