WE WILL WE WILL ROCK YOU



Lördagen den 3 september var jag och Sötaste bästa bästisen madde på musikal. Jag älskar verkligen musikaler, fast det här var bara den andra jag har gått på i hela mitt liv. Jag älskar verkligen rockgruppen QUEEN. Dem har betytt mycket för mig. Jag hade en period då jag baraklyssnade på queen, kunde inte fatta att alla dem där bra rocklåtarna man känner igen på radion är skapade av ett och samma band!
I allafall, det var maddes pappa som fixade biljetterna till musikelen, sen bjöd hon mig, sötisen! Madde är en verklig vän kan precis säga vadsomhelst till henne, och hon förstår! Men har inte haft tiden att se henne så mycket på sistonde, men idag är jag faktiskt hemma hos henne (:

Den svenska versionen av den här musikalen var lite speciell, haha! Musikalen handlar om framtiden, fast ur en 80 tals vinkel, hur man trodde framtiden skulle vara då. QUEEN låtar var inbakade i numrena, men det som queen ville säga med sin musik är inte riktigt det som dem framställer i den här musikalen... eller kanske ibland!  jag lyssnar mycket på rock, bandit rocklassiker så jag gillade den grymt mycket!


På cirkus på djurgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0