YEEES!

Nu har jag fått Corel painter på min nya dator vilket betyder att jag kan börja lägga in mina bilder och fixa dem där och rita dem ... tack morbror som fixade det! photoshop blir även fixat just nu! :D
OCH MITT RUM är nästan klart. Jag gjorde ett ordentligt röj sedan jag fick min nya garderob och nu ska det göras om, är nästan klart! älskar mitt jättegarderob! förutom det har jag idag varit på svamppromenad och ska snart laga mat. har ätit spyfärdigt-mycket sött och godis senaste tiden men idag ska jag inte äta något sött, funderar på att jogga också! blir nog imorn. fy fan, fika, pizzabuffe, naturgodis, tårta, bulle, varm chocklad... you name it.


peo lämnade  kvar lite naturgodis efter att ha sovit över hos mig från torsdag till fre :)<3 gullet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0