Godmorgon

håller på att ladda ner lite musik nu på morgonen, och sätter in lite nya låtar. b.la Enrique Iglesias ft  Pitbull - I like it ! DEN är så skön :)

Idag är det idrottsdag. men jag ska först till min tandreglerare och ta BORT tandställningen ..nja, sätta en tråd bakom tänderna så inget syns iallafall! Sen ska jag til kärrtorp, vart det nu ligger. efter idrottsdan ska jag plugga samhällskunskap med min grupp (grupparbete.)
Idag anländer min garderob från Ikea, så i helgen ska ag göra om på mitt rum :D
när jag åker hem idag måste jag köpa ny linsvätska, nya hörlurar och den där jättefina blommiga klänningen från bikbok... om den nu finns kvar.

Jag känner mig så himla pigg idag, nog för att jag joggade igår! det ger verklighen effekt! :) Nu ska jag cykla två busstationer eftersom bussen in till stan inte går från mej vid den här tiden ...


ciaooo


Bild på vad jag hade på mig i onsdags.

Kommentarer
Postat av: madde

Det låter som en härlig dag!

Supersnygg bild oxå! <3

2010-09-23 @ 22:11:38
Postat av: Sofia

Tack maddis<3

2010-09-26 @ 17:29:27
URL: http://sockerfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0