Mönster

Kom precis hem, hade bara en lektion idag, eftersom jag gör bild hemma! och första lektionen skippade jag eftersom jag inte trodde läraren var där men det var han visst :O men det tar en jäkla evighet att komma hem med roslagsbanan. Jag åker srån slussen till åkersberga.  Jag åkte från skolan vid 12.30, och är hemma, nu, 14. 20! :O trögt!
Är så glad, ska börja fixa på mitt rum, för igår blev min nya garderob klar! :)

Jag har gjort klart mitt mönster också, ett skolarbete. Om man sätter en ruta spegelvänd mot den här och två likanda fast uppoch ner under blir det ett mönster. :) fast man ska också göra det i en annan färg "en annan känsla" >.< det måste jag börja med idag. Man blir så okreativ av skolan. jag har ingen lust att teckna och fixa saker hemma längre som förut. Eftersom jag är så engagerad och har så mycket ideer hela tiden blir det här jobbigt. men imorn ska jag tilol min kurator, jag jobbar på det!

 Jag gjorde mitt mönster i art nouveau stil, som var populär vid sekelskiftet --> http://sv.wikipedia.org/wiki/Jugend







Close up.



Kommentarer
Postat av: Josey

Du är så duktig Sofia! :D

2010-09-27 @ 18:51:09
Postat av: Jenny

Oj Vad snygg! PUSS

2010-09-27 @ 20:09:15
Postat av: madde

Oh myy sofia! Såå fin!

2010-09-27 @ 21:39:48
Postat av: Sofia

tack hörni<3

2010-09-30 @ 22:31:24
URL: http://sockerfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0