Idag

Idag var en lite jobbig dag och lite onödig... gick till skolan fast jag kände mig lite febrig, hade inte tänkt att gå på den sista lektionen som är bild, skulle bara till de två första(ganska onödiga) lektionerna, kulturhistoria och svenska b. Men så var läraren i kulturhistoria sjuk, jaha, där kom man 2 timmar förtidigt till skolan helt i onödan, så det blev bara en heltråkig lektion i svenska. Åkte före lunch och träffade älsklingen Peo, vi gick och åt pizzalunch och sedan hem till hans brorsas lägenhet på st eriksplan och myste (:

jag e lite irriterad på mig själv, har så mycket jag vill lägga ut på bloggen men har aldrig tid, och när jag får tid har jag ingen lust.. Jaghar svårt att njuta av nuet, istället ser jag tillbaka på saker som hänt eller oroar mig för något, kanske stressar inför skolarbeten,..jag tror att flera har samma problem, livet är så stressigt, speciellt när man har mycket krav på sig själv... men det är så dumt! Jag ska göra skolarbten så bra jag kan, träffa kompisar, pojkvän, utöva min kreativitet:S(teckna, fota  - photoshoppa..) städa rum, skriva blogg och sedan alla tänkbara andra saker som måste fixas. Man ska tänka efter och ta det lugnt och njuta ibland!


 halva Peo och jag på en gammal bild från i våras



Puss!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag känner precis samma sak.När det är så stressigt,så måste man ibland ta ett par timmar och varva ner,trots att det är svårt.

Just nu är jag inne i en period där jag har inget att göra,vilket är även det frustrerande!

2010-09-13 @ 20:50:21
URL: http://whateveruwish.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv. Tack så mkt :D Allt bra?

2010-09-14 @ 16:26:04
URL: http://photoframe.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh vad härligt att nån känner igen sig:)Det låter skönt att inte ha något att göra,men fattar att det jobbigt me :/

2010-09-14 @ 18:27:43
URL: http://sockerfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0