Pussgurka

Idag var jag ledig, så skönt!

Jag inte behöver gå på bildlektionen i skolan, eftersom jag kan jobba med bild hemma i photoshop. och vi har bara bild idag, så jag var ledig! :D kände mig dock lite skuldmedveten, vi har ett grupparbete tills imorn, vi ska lämna in en ananlys om människors livsvillkor och debattera framför klassen(vi ska vara olika partier och debattera mot varann) och jag var inte med min grupp idag och tränade inför imorn... men känner att det är ganska lungt eftersom vi har tränat innan. Igår kom pussgurka Peo hit, det var jättemysigt, han åkte hem för en stund sedan. Vi var i åkersberga centum och åt asiatiskt, som Peo bjöd på. Friterad kyckling med sötsur - sås :)
Jag kan inte prioretara bloggen och mina intressen framför det jag måste göra, så nu kommer jag nog inte skriva på ett tag. Det kommer en släkting från norge ikväll så idag har jag städad hemma. Plus att jag också måste göra en teckning till både min morbror och mormor, som firar sina födelsedagar tillsammans nu på lördag. Har kommit på en hel del bra ideer om vad jag kan göra, men inga av dem har jag lust att göra och ge bort so  present. Typiskt också att jag ska ha så mycket att göra när Peo är hemma hos mig! ): Mitt rum ser ut som ett bombnedslag så måste städa upp där också. Har ju fått en ny garderob så nu ska jag möblera om (:
Nu ska jag sätta mig med en kopp vaniljte med honung och försöka vara kreativ !




Längtar tillbaks till sommaren. kände att inlägget blir roligare med bild och när jag skulle välja en dök denna upp. haha, detta är en random bild från i somras på mig och bästa bästisen madde... som jag hinner träffa jättesällan nuförtiden )):

puss!


Kommentarer
Postat av: madde

Mm alltför sällan! :( Hoppas vi lyckas träffas oftare snart, det här e inte OK!

Hihi va kul att den där bilden kom upp, happy times! <3

2010-09-29 @ 22:32:24
Postat av: Sofia

happy times! ...nej det är inte ok! men snart antar jag blir det väl något ;) <3

2010-09-30 @ 22:30:43
URL: http://sockerfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0