sjuk ): SD och Art

har varit hemma illamåendes idag. Jag mådde superilla på morgonen, och sen när jag skulle skära upp en apelsin till frukost, var det en fet, orange larv i! fy f*n! har pluggat och ritat idag annars. 

Det är hemskt Dåligt att sverigedemokraterna är i riksdagen. jag ska inte säga något eftersom jag inte är så insatt i politik (eller jo i alliansen sedan vi hade en mördar-uppgift i samhällskunskapen) Men jag vet att de vill skicka hem invandrare och hindra flyktingar att komma in i landet. det är inte alls bra eftersom vissa flyktingar riskerar livet om de skickas tilbaks till sitt tillexempel krigshärjade land... vad ska det bli av sverige? kanske ett fruktat land bland asylsökande och invandrare snart, istället för den fri-stad det är idag.

Nu jäklar ska jag börja lägga in min "art" på bloggen! jag funderar på att bilda en annan illustrations-blogg där jag bara lägger ut sånt jag tecknat och målat ... inget annat ur mitt liv. För det blir så himla rörigt och så mycket om jag ska lägga ut både och på denna blogg... jaja det är ett framtida projekt. Har inte ritat så mycket senaste året men här är iallafall en gammal bild från 2009, föreställande franska rococo damer :) ...i akvarell och art-liners. den är lite plottrig, jag är inte så nöjd med den men just nu har jag inga nyare bilder på den här datorn måste först överföra dem från min gamla...

 
Eftersom filen är så stor syns inte hela, ska lägga upp länkar till mina bilder inom kort!



Kommentarer
Postat av: madde

Åhhh du ska visst va nöjd med den bilden!!! Den e extremt bra!

2010-09-20 @ 22:28:45
Postat av: Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto

sv: hehe okej, tack! :)

2010-09-21 @ 11:06:51
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv: Jo, såklart jag har plagg med leopardmönster, de e ju supersnyggt :) Just nu är min favoritklänning från Gina ;) Har du själv några leoplagg? :D

2010-09-21 @ 11:41:03
URL: http://mimmishemligheter.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack maddis<3 !

2010-09-22 @ 21:38:06
Postat av: MYMiC

gud vad fint :o :D

2010-09-27 @ 19:18:15
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0