True blood, säsong 3

Från första avsnittet blev jag helt besatt av den här serien! Den har allt, skräck, humor, romantik, drama och ja,...m.m! ;) den är en del av förra årets(och årets) vampyr-hype. Serien utspelar sig i den gamla amerikanska sydstaten louisina och karaktärerna, har den mest härliga sydstatsdialekt som finns!... de måste vara en av de bästa serierna som existerar idag.

har både säsong 1 & 2 hemma, +  böckerna som serien är baserad på. Säsong 3 har kommit ut i USA och jag mååste se den snart! Vet ungefär vad som händer efter att ha läst boken och jag slår vad om att den kommer att vara as-bra :D 
Såg ett avsnitt av säsong 3 igår på canal+ series, och jag insåg att jag inte skulle orka vänta, så det blir nog att jag önskar mig säsong 3 till jul.(Ska även önska mig sex&thecity boxen) På kanal 1 visar dem inte serien igen förrän våren 2011!):

True blood är ett tips till alla vampyr-älskare och till de som gillar deckare och spänning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0