Gud vilken dag

Hej! Har egentligen inte tid med att skriva, när jag väl börjar skriver jag så mycket..:S Sitter här och laddar ner Rihanna - Only Girl (In The World) fast jag bara hört den än gång vet jag redan nu att jag kommer gilla den.Kom precis hem från min mormor som fyller 80 idag! :) det har varit en så himla lång dag, jag är så skjukt trött, var jättetrött redan vid 8 tiden. I morse så ÅKTE JAG IN TILL SKOLAN EN TIMME TIDIGARE ÄN JAG SKULLE, DET HAR ALDRIG HÄNT FÖRUT! måste ha variot övertrött eller förvirrad. igår kom dessutom släktingar från norge hit och nu bor mammas kusin här. men jag satt och gjorde mattetal på morgonen, och nu är det en så himla lättnad för nu ligger jag i fas :D allt känns skönt, just nu är det inget som är speciellt jobbigt i skolan. vi började också med debatten i samhälle idag och vi ska i min grupp avsluta dem imorgon, efter det är jag fri, inga mer läxor... tills nästa vecka förmodligen. jo, jag måste göra min andra del av mönstret, alltså i en annan färg.  det tar f*n mig 2 timmar för mig att åka från min skola yill åkersberga centrum, idag åkte jag snabbtåg ocjh då tog det 1, 5 timmar. med vanligt tåg tar det längre tid.
imorse var det dimma och -0.1 grader! brrr-da! och jag hade min skinnis, imorn blir det min höst kappa! ska lägga upp en bild på vad jag hade på mig imorn! tog faktiskt bild på dimman imorse.
,nuförtiden tar jag med mig kameran vart jag än går.

Hade inte tänkt att skriva på bloggen ikväll men jag behövde ladda mp3. Ni förstår, imorgon har vi ingen idrott, så jag börjar 10 istället för 8.10! men jag är så jäkla duktig, så jag ska gå upp kl 7 och jogga!(därför behöver jag en laddad mp3) känner att jag behöver det eftersom jag även idag har ätit tårta, och tacos, som är min mormors favoritmat, haha:) sedan måste jag ha tid för att dusha och torka också, så måste iallafall vakna 2 timmar innan bussen går. Dessutom går dem senare bussarna inte förbi min station, så jag måste cykla två station. Imorgon måste jag verkligen köpa hörlurar och linsvätska, för vätskan är slut och mina hörlurar har brusat sedan i somras, men dem låter bra ändå, så jag kan nog stå ut lite till vill göra en undersökning på pricerunner innan jag köper hörlurar, dem är så olika i priser. ja juste ja, jag köpte den där blommiga underbara klänningen från bik bok, bild kommer i helgen ;P

Gud jag kan verkligen inte skriva lite! har mer jag vill skriva men jag måste vara utvilad till imorn. Ska gå och fika med kompisar på cafe 60 också, något jag inte behöver just nu!(med allt annat sött jag äter) efter måste jag åka drekt hem och fortsätta med bilderna i akvarell som ska bli present till mormor och morbror, stress! det tar lång tid att göra en bra bild, och man ska egentligen bara teckna när man känner för det!


Jackan jag ska ha imorgon - detta är en bild som är 3 veckor gammal ungefär... ska snart lägga upp nyare bättre bilder!



Puss ! och godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Daniel

re; of course! och NU är det fredag, tjoho! :]

2010-10-01 @ 14:54:04
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0