Veckan som gått ...

Det har varit mycket att göra den här veckan, fullt upp hela tiden!..idrottsdag, läkare, tandreglerare, kurator...
I fredags sov jag 10 timmar och natten till idag 12..! haha var utmattad efter veckan. var hos pojkvän i fredags. tycker synd om honom eftersom den enda jag ville göra var att slappa, äta godis och sova.. skööönt. Skulle täffat bästisen Madde men det blev inte av :(( ska se henne nästa helg istället. hon går i samma skola men inte samma linje som jag därför kan vi sällan ses, med olika scheman o sådär. Var jätteduktig och joggade i onsdags, men har också ätit en hel del ONYTTIGT denna vecka... 

Idag är morbror här, han ska fixa min nya garderob från ikea, sen kanske jag får lite ordning på mitt rum :D lägger upp före och efterbilder sen. Han ska också hjälpa mig med att installera photoshop på den här datorn,(så jag slipper byta dator hela tiden till min gamla, har dessutom inget nät på den) .... och hjälpa mig med med Matten :-#

Och en sak till, jag har TAGIT BORT TANDSTÄLLNINGEN... Ëller har iallafall en ståltråd på baksidan av tänderna så nu syns inget! :B :) och resultatet blev såå snyggt! förutom min lilla mjölktand som jag inte kan ersätta med en större tand förräns nästa år!:/


en onsdag - bild



Sofia utan tandställning!...
detta hade jag på mig i fredags ...(och ett armband som inte är med här)


Hemma hos Peo i fredags

Nu ska jag fika med chokladmuffins (oops ännu mera sött) och sedan hjälpa till att bygga min garderob ... det kommer bli så snyggt på mitt rum när jag får undan alla mina tusentals saker.. :))

puss!

Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: De måste du göra, de var faktiskt goda (smakade dem med choklad :)

2010-09-26 @ 22:10:12
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Sofia

åhhh me choklad ska ja också smaka :P

2010-09-27 @ 12:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0