Fairy














modell: Linnea

Lite bilder tagna påsken 2008, när jag var 16 år! Gud va tiden går fort... hade tänkt fixa dem här i photoshop men har inte gjort det ännu! Har massor av Foto-ideer, det blirt så fint när man placerar människor i naturen. Det är bara det att det aldrig blir av. Det var iskallt i luften men endå fick stackarn Linnea stå i klänning vid en fors,. det var så himla fint ljus den dagen, så bilderna ser väldigt proffsiga ut, även om jag tagit dem med en vanlig Canon-digitalkamera. Eftersom jag går bild och formlinjen på gymnasiet kan jag välja foto i 3an, men det kommer nog inte bli av... Jag e nöjd hur dem blir nu, på mitt sätt.:) 2008 var jag superkreativ och tecknade varje dag, nu verkar lusten har försvunnit pågrund av gymnasiet, även om ideerna finns kvar:/

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ja det är så himla skönt med värmen nu :)

2011-04-21 @ 09:55:20
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: ellen

Jätte fina bilder

2011-04-21 @ 15:39:14
URL: http://ellencsordas.se
Postat av: BAMBI

FAN VA SÖÖÖÖÖÖT, ska vi ligga ?

2011-06-30 @ 20:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0