Smoothie!

Hej! jag skriver ännu ett inlägg idag(det andra var bara ett utkast). Har precis städat hela övervåning, och bytt sänglakan. jag får nämligen 100 kronor om jag städar i en timme av mamma och jag är skyldig henne 150. Det är superhärligt väder, och jag är ledig idag! såå skönt. Var hos pojkvän som åkte till jobbet imorse vid 9, jag åkte därifrån 11 och var hemma vid  1..,,det tar 1 tim och 40 min att åka. Har precis gjort mig en björnbärs-banan-vanilj-hallon smoothie (lägger ut ett recept snart), och nu ska jag kolla på moulin rouge som jag har lånat från Tilda. Har faktiskt inte sett hela filmen ännu som alla andra har!

Allt är någorlunda härligt just nu, förutom att jag har en massa kreativa ideer o vad jag ska fota och skriva på bloggen.. det är jobbigt med så mycket ideer när man inte har tid  för allt! Annars har jag nästan inga problem med skolarbeten, deprissioner eller stress..!:) puss!





Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-05-08 @ 11:18:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0