Vårgarderob & Helg

Helgen är över! huuur kan det vara söndag kväll redan nu??
Jag och pojkvän var på godisPalats1 i järfälla där han bor. Så mycket gott märkesgodis dem hade, ett rekommenderat ställe för gottegrisar! Jag köpte godis för..65 kronor. Han för 114! alltså typ 2 kilo! tur att jag har friskis&svettiskort nu! :) mamma har dessutom köpt hem en crosstrainer.



Jag har sorterat ur graderoben ännu en gång, 4 kassar med kläder har jag på vinden som jag inte längre vill ha. Jag missade klädbytardagen i stockholm igår.
    Förra veckan inköptes en puderrosa vårjacka på Monki, en gräddfärgad bodytop därifrån med och en svart tröja från Gina Tricot. Behövde lite enkla tröjor så jag kan använda alla mina midjekjolar. Jag känner att jag inte behöver mer kläder, men jag får ständigt nya cravings! Har en lista på saker jag vill ha i min almanacka, så jag inte glömmer dem. Min jack-fetish går inte över, jag har redan 14 stycken vår och höstjackor som jag skulle kunna använda istället för att köpa nya..menmen. Hela vintern har jag önskat mig en pälsjacka, nu är det kanske lite sent ute att leta en sån, men man vet aldrig vad man kan träffa på i sommar på loppis...(:

Nya bodyn frå Monki.




 


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

skönt när man sorterar, sorterade själv ut två tredjedelar av min garderob som var för stort nu i veckan =)

2011-04-10 @ 22:15:43
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Sofia

oj, två tredjedelar?? vad skönt!

2011-04-12 @ 20:43:42
URL: http://sockerfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0