mellandagsrea!

Sammanlagt har jag köpt 2 tunikor, 2 tjocktröjor, en kavaj och 3 tröjor på rean:) Pengarna jag fick i julklapp var dels till det..nu ska jag försöka spara dem tills i sommar, och hoppas på att jag hittar ett jobb. Köpte bekväma,långärmade tröjor som  jag ville ha, och lite mindre bekväma snygga tröjor. Jag är väldigt glad, eftersom mycket som jag spanat på innan rean fick ja till halva priset nu. Jenny och jag hade ett galet photoshoot och tog lite bilder på varann i mina nya kläder o lite annat snyggt. Jag är jätteglad för den rosa prikiga tröjan och kavajen - kommer bli snyggt i sommar! (läängtar till sommaren.) Min stil är egentligen lite "japanskt kawaii" eller lolita stil..mycket rosa, blommigt och spets, men jag har kommit underfund med att enkla kläder oftast är bekvämare..

Barock-blommigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0