så Nöjd



Jag är NÖJD. Jag har verkligen allt jag eftertraktat- När jag skulle skriva önskelista kunde jag inte komma på vad jag skulle önska mig... jo, några speciella klädesplagg, som jag nu köpt på mellandagstrean;P Har fått så mycket senaste månaderna, saker för en mindre förmögenhet. Nya guld-glasögon i pilotstil, ett halvårs användning av linser, ett nytt busskort(som verkligen inte är billigt) och en ny vit garderob som ledde till att jag kunde göra om på mitt rum med ett supersnyggt resultat - med bra förvaring(nåt jag verkligen behövde till alla mina grejsor) Fått tandställningen uttagen och tänderna fixade.(Gratis i och försig) Idag bokade jag biljett till emmabodafestivalen i sommar, det betalar jag själv.(Blev möjligt pga julklappspengar) Det har jag också gjort med de två nya jackorna jag köpt dem senaste två månaderna.(en höst och vår jacka, en vinterjacka från carlings) Och ett par nit skor som jag har mycket användning av. Jag har mamma att tacka för många utgifter, jag är medveten om hur bra jag har det och är tacksam för det. Jag har det inte bara bra på det materiella området - jag har världens finaste pojke och de skönaste vännerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0