I lördags



Sitter framför datorn och lyssnar på britney spears nya album femme fatale. Har satt in ny musik på mp3...madonna, jessie j och britney:) I lördags var det superfint väder -äntligen kom våren. Man är ju lite trött på isande kallt väder som det varit i 4 månader. Passade på att ta massor av bilder igår, eftersom ljuset gör så mycket för bilden. Man behöver inte ha blixt på för att bilden ska bli skarp, så dem naturliga färgerna syns. Här har jag på mig min nya jacka. Jag skulle gått ut i helgen med Tilda m.f men så insåg jag att det var bättre att stanna hemma och bli frisk från förkylning..:( Ballongerna i bakgrunden är från mitt släktkalas, kände för ballonger eftersom det var så länge sedan jag hade några på födelsedan....(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0