Cakepops♥









Gillar du cupcakes? Då komme du älska cakepops! Dessa gjorde jag i lördags till mitt släktkalas.  Hade ballonger och allt...Rosevin och punshrullar;P
Vi gjorde också kolatårta och vitchoklad-mousse. Nu finns det sötsaker för en vecka framåt och nu har jag ätit mig illamående på bilar(fick 5 packet med ahlgens bilar i paket igår). Har nog ätit godis/sötsaker varje dag det här året.,fast jag verkligen försökt att låta bli, men socket når mig på alla sätt:S jag lever upp till mitt bloggnamn. Nu idag efter skolan känner jag mig jätteförkyld igen! sitter i soffan och nyser:( så jag ska inte testa mitt nya friskis&svettiskort idag... har varit mycket sjuk och hemma senaste tiden, men det ä nog stress- och depprelaterat..


Kommentarer
Postat av: Tilda

ååå vilka fina, säkert jättegoda med

2011-03-22 @ 13:31:30
URL: http://www.tildsan.blogspot.com
Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Låter som en hel massa gott det där! Och cakepopsen ser riktigt smarriga och fina ut =)

2011-04-01 @ 11:53:25
URL: http://evelinaknipstrom.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0