Fest

Pengarna flödar! Och oj vad jag känner mig som en 18 åring. Jag fyllde i tisdags, därför har jag haft fullt upp med kul i veckan. Dessutom hat jag haft fullt upp i skolan så nu ligger jag lite efter...); Jag önskade mej en shoppingtur av mamma, så i onsdags var vi i kista (efter skolan) och shoppade:




Byxor från bikbok, blus från bikbok, skor fån skopunkten... snyggt! så mycket romantiska vackra plagg i butikerna att jag blir galen...Väskan shoppade jag en vecka tidigare i kista, behövde en ny skolväska. Äntligen fick jag mina svarta boots och gubbbrallor. Jag visste precis vad jag ville ha, eftersom jag skrivit upp det på min önskelista.
     På kvällen gick jag och tjejerna utförst på hällstöms bar och sedan gick vi och festade på söder - musiken var inte speciellt dragig musik men vi hade kul ändå! Drinkar, shopping, och utekväll har gjort att min budget minskat konstant. Jag har annars fått pengar och ett friskis kort som jag ska använda på måndag:) av pojkvän fick jag ett snyggt armband, öhängen, choklad(<3) och tre par speciella trosor...:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0