I was born this way

Idag är min 18: födelseedag! Det känns inte så annorlunda... men ända inte. Nu kan man gå ut och festa lagligt, haha, nu e man 18 år och myndig! tiden har gått snabbt,
 Det väntade en presentpåse på köksbordet imorse... allt rosa! jag shoppade den rosa väskan förra veckan. Mormor och morbror var här och firade mig. I present har jag fått friskiskort för ett år (ska börja så fort som möjligt!), 1500 kronor och en klänning - precis som jag önskat mig(: av Pojkvän fick jag också fina presenter.







Jag och pojkvän gjorde tacoknyten och marängbombtårta med jordgubbar! Recept kommer senare;)




Kommentarer
Postat av: Siiri

Grattis!!

2011-03-16 @ 20:50:24
URL: http://starlene.deviantart.com
Postat av: Anonym

tack!:)

2011-03-22 @ 10:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0