Läxorpluggafödelsedagstårta



Hej! Nu är jag äntligen klar med pluggandet. Har matte, svenska, engelska att göra dessutom kulturhistoriaprov imorn. jag är dock inte nöjd med mattepluggandet eftersom jag gjorde ett halvt tal. Idag var en lång dag, eftersom jag var uppe länge igår och alltså hängig i skolan idag.
Imorse var jag hos tandregleraren...jag ska göra en hemsk operation och sätta in ett plantat om två veckor, sen ska jag gå med skena i munnen i några månader...:O men jag får ett snyggt leende! Imorn fyller jag år, jippi! Mamma kom hem med rosevin nyss. Har många födelsedagsplaner- födelsedagshoppa med mamma på onsdag(oops missar resurstiden i skolan, inte bra )gå ut och äta med peo på fredag, hem och baka och förbereda släktkalas på lördag, och ha kalaset på söndag. Sen tjejmiddag och fest.. Det är mycket jag vill göra!

Nu ska jag dusha och göra en tårta till imorn, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0